A felhasználó élmény javítása érdekében, oldalunkon ”Sütiket” helyeztünk el. Az oldal használatával ezek automatikusan elfogadásra kerülnek. Kattints az OK-ra a sáv bezárásához.

Szállítási információk


Tudtad? 10.000 feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!


Az általad rendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja. A futárszolgálat a terméket az expediálástól, azaz attól az időponttól számítva, hogy tőlünk átvette, egy napon belül kézbesíti az Általad megadott címre.Sajnálatos módon nincs semmilyen ráhatásunk a GLS munkamódszerére, így bármennyire is szeretnénk, nem tudunk sem telefonon egyeztetést, sem pontos kiszállítás időpontot kérni, vagy garantálni a részükről.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a cég sofőrjei igyekszenek rugalmasan kezelni a - vásárlói megjegyzés rovatban megjelenő - kéréseket!
A regisztrációkor megadott telefonszámot feltüntetjük a csomagokon is, így amennyiben valamiért nem talál Téged, illetve semmilyen átvevőt a GLS munkatársa a megadott helyszínen, általában telefonon egyeztet Veled egy megfelelő helyszínt és időpontot a csomagátadásra.


Ha kíváncsi vagy rá, merre tart csomagod, munkatársunk örömmel áll a rendelkezésedre, és megadja a követési számot, melynek segítségével a GLS online rendszerében itt nyomon tudod követni, hogy éppen hol tartanak kedvenc illataid.


A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Általad megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Ezért ha teheted, olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető vagy. Az adatainál a telefonszámot is add meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Veled a kapcsolatot.

A csomagszállítás költsége a következőképpen alakul:
Házhozszállítás esetén: 990Ft.
Csomagpontra történő szállítás estén: 790Ft (Az árak már tartalmazzák az Áfát!)

10.000 Ft-ot meghaladó összeg felett, mindkét szállítási forma ingyenes!

A csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz csomagod felől a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: www.gls-hungary.com.


Amennyiben a futár nem talál meg kiszállításkor a csomaggal, akkor a megrendelt termékeid a GLS depójába kerülnek, és a postaládádba értesítést tesznek, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek a következő kézbesítés Neked is megfelelő időpontját. Ha az utánvétes fizetési módot választottad, akkor a termék árát a futárnak fizeted.


Soha ne mulaszd el a kézbesített csomagot a futár jelenlétében alaposan ellenőrizni. Ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz a csomagon, ne vedd át, és azonnal tégy panaszt a futárnál. Ha a futár távozása után veszed észre a sérülést, a GLS reklamációt már nem fogad el. A szállítás közben történt sérülésért a későbbiekben a Parfum Club sem tud felelősséget vállalni.



Ha mégis meggondolnád magad...


Tudnod kell, hogy minden vevőnek a vásárlástól számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe.


  • 1. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a PARFUM LINE Kft-hez.
  • 2. Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
  • 3. Az elállásra vonatkozó igényedet e-mailben kell bejelentened.
  • 4. Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldöd vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget az Általad megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés nem vonatkozik a csomag visszajuttatásának költségére, ez minden esetben a vásárlót terheli..
  • 5. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, a PARFUM LINE Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
  • 6. Amennyiben megrendelésedet a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondod, és interneten keresztül fizettél bankkártyával vagy előre utaltál, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza bankszámládra az áru ellenértékét.
  • 7. Csere terméknél nem igényelhető a kedvezményes szállítási mód! Tehát ha a termék értéke meghaladja a 10.000 Ft összeget, akkor is  flszámolásra kerülnek a cserével kapcsolatos szállítási költségek


Amennyiben valamilyen kérdésed merülne fel, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.