-
Az Ön kosara üres!
Parfüm webáruházunkban kizárólag új és eredeti termékeket értékesítünk, ezért nem áll módunkban a celofán borítástól megfosztott, kipróbált termékeket visszavenni, ha nincs minőségi problémája, mivel ez a termék további értékesítésre nem alkalmas. A webáruházunkban megjelenített fénykép nagyon ritka esetben eltérhet a termék valódi megjelenésétől. Ennek oka, hogy a gyártók az évek alatt, vagy bizonyos limitált kiadások esetében változtathatnak időszakosan vagy véglegesen a termék csomagolásán vagy megjelenésén, ez azonban az eredeti minőséget semmilyen szinten nem befolyásolja. Webáruházunk kizárólag a saját, a ParfumLine nagykereskedés által is forgalmazott termékeket értékesíti, így minden esetben garantáljuk a termékeink eredetiségét!
Amennyiben valamilyen oknál fogva mégsem lennél megelégedve a tőlünk rendelt és kiszállított parfümmel, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak.
Munkatársaink készséggel tájékoztatnak a részletekről, és az ilyenkor szokásos teendőkről.
A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése, e) pontja alapján (…) Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (a kozmetikumok és parfümök szintén ebbe a kategóriába tartoznak )
Amennyiben nem azok a termékek vannak a csomagban, amiket tőlünk megrendeltél, vagy a parfümök sérülten érkeztek meg a csomagban, kérjük, hogy azonnal jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak, ahol mindent megteszünk, hogy a hibát minél előbb orvosoljuk.