GYAKORI KÉRDÉSEK
MIÉRT ÉRDEMES REGISZTRÁLNOM A VÁSÁRLÁSHOZ?
- A Parfum Club tagjaként legközelebb gyorsabban tud vásárolni, a számlázási és szálítási adatokat nem kell ismét megadnia!
- Egy esetleges sikertelen bankkártyás tranzakció esetén a profiljába belépve új fizetési tranzakciót tud kezdeményezni vagy fizetési módot tud váltani. Ehhez nem kell új rendelést leadnia és nem kell aggódnia, hogy eközben esetleg elfogy a készlet.
- Parfum Club tagként speciális kedvezményeket kaphat, különleges ajánlatokból választhat.
- Parfum Club tagként automatikusan bekerül a törzsvásárlói programunkba. A törzsvásárlói programról itt olvashat részletesen: Parfum Club - Klubtagsági kedvezmény
HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?
A legfelső menüben (szürke csik) kattintson a "Profil" vagy a "Belépés" menüpontra. A megjelenő oldalon az ÚJ VÁSÁRLÓ? "dobozban" kattintson a "REGISZTRÁCIÓ" gombra. Ekkor megjelenik egy "adatlap", amit ki kell töltenie. Ne felejtse el elfogadni az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót sem! Amikor mindent kitöltött, akkor kattintson az oldalon alul található "REGISZTRÁCIÓ" gombra.
A regisztrációról értesítő e-mailt kap, amelyben ellenőrizheti a megadott adatokat. Az adatait bármikor módosíthatja a profiljába belépve. Arra azonban ügyeljen, hogy az adatmódosítás a már korábban ledott megrendelésre nem lesz érvényes!
RÉGEBBEN REGISZTRÁLTAM, DE MOST NEM TUDOK BELÉPNI! VAJON MIÉRT?
A Parfum Club egy teljesen új webáruházi rendszerre tért át. A régebbi regisztrációs adatokkal az új webáruházba nem lehet belépni. Kérjük, hogy regisztráljon újra! A regisztráció előnyein túl, talán az adatok aktualizálása is előnyös lesz.
ELFELEJTETTEM A JELSZAVAMAT! MIT TEGYEK?
Amennyiben már ebben az új webáruházunkban regisztrált, de elfelejtette a jelszót, akkor igényelhet újat. Kattintson a felső menüsorban (szürke csík) a "Belépés" menüpontra!
A megjelenő oldalon a VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓ? "dobozban a jelszó megadására szolgáló mező alatt kattintson az "ÚJ JELSZÓ IGÉNYLÉSE" szövegrészletre!
A megjelenő ablakban adja meg a regisztrációhoz használt e-mail címét! Kérjük várjon türelmesen, amíg a levél megérkezik, és ne igényeljen közben új jelszót! Ellenkező esetben nehéz lesz nyomonkövetni, hogy melyik jelszóigénylésere, melyik levél vonatkozik
LEADTAM EGY RENDELÉST, DE NEM KAPTAM RÓLA ÉRTESÍTŐ E-MAILT! VAJON MIÉRT?
Ha nem kapott automatikus értesítő levelet a rendelés leadásáról, akkor
- rossz e-mail címet adott meg, vagy
- a levél a postafiókjának spam v. promóciós mappájába került, vagy
- megtelt a postafiókja.
Ellenőrizze a postafiókjának spam vagy promóciós mappáját és ha ott találja az értesítő levelet, akkor tegye át a beérkezett levelek közé. A levelező rendszerek egy része megjegyzi ezt a műveletet és a következő alkalommal már jó helyre teszi az értesítő levelet.
Amennyiben megtelt a postafiókja, akkor a levelet már nem fogja megkapni.
Rossz e-mail cím megadása esetén a Vevőszolgálatunk tud segítséget nyújtani! A legjobb megoldás, ha ilyenkor a saját e-mail címéről küld nekünk egy levelet, mert akkor már látni fogjuk a jó e-mail címet és javítani fogjuk.
HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A RENDELÉSEMET?
Minden módosítási igény esetén forduljon a Vevőszolgálathoz! Vegye figyelembe, hogy a vásárlói adatok módosítása esetén a módosítások már nem lesznek érvényesek az előzően leadott rendelésekre!
MIKOR IGAZOLJÁK VISSZA A MEGRENDELÉSEMET?
A megrendelését akkor igazoljuk vissza, amikor leellenőriztük és már be is csomagoltuk.
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT?
A munkanapokon 10:00 óráig leadott - teljesíthető állapotú - rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik már a következő munkanapon megkísérlik a kiszállítást.
Kérjük, hogy a szállítási címen tartózkodjék valaki, aki át tudja venni a csomagot!
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy bizonyos adatok hibás megadása esetén a csomagot nem tudjuk feladni akkor sem, ha a megrendelt termékkel minden rendben van.
Ilyen adat például, de nem kizárólag
- a telefonszám, amelynek hibás megadása esetén a GLS nem veszi át a csomagot (a rendszerük ellenőrzi!);
- az irányítószám, amelynek hibás megadása esetén a GLS nem veszi át csomagot (a rendszerük ellenőrzi!);
- az adószám, amelynek hibás megadása esetén nem tudunk számlát kiállítani;
- magánszemélyként történő vásárlás, vagy regisztráció esetén céges adatok a számlázási címben, amely esetben nem tudjuk kiállítani a számlát.
MIT TEGYEK, HA SÉRÜLT CSOMAGOT AKAR ÁTADNI A FUTÁR?
Sérült csomagot a futártól NE vegyen át! Vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről és haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot! A termékek ill. azok csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt csak a termékekről és a teljes külső csomagolásról készített fényképekkel együtt fogadunk el írásban, az info[kukac]parfumclub.hu e-mail címen!
Amennyiben a futár elzárkózik a jegyzőkönyv felvételétől, akkor azonnal jelezze ezt a Vevőszolgálaton telefonon, vagy írásban.
Külön felhívjuk a figyelmet arra, hogy a terméknek vagy a csomagolásának sérülésére vonatkozó reklamációt NEM fogadunk el abban az esetben, ha a csomagot a kiszállító partnertől eleve sérülten vette át és nem vetetett fel jegyzőkönyvet a sérülésről.
MIT TEGYEK, HA NEM AZT KAPTAM, AMIT MEGRENDELTEM?
A legfontosabb dolog, hogy NE bontsa ki a terméket! Ne vegye le a celofánt a dobozról, ha van rajta. Ne próbálja kinyitni a dobozt, mert könnyen megsérülhet! Ne használja a terméket, vagyis ne fújjon ki belőle, ne nyúljon bele, stb.)
Azonnal jelezze a Vevőszolgálaton a problémát és haladéktalanul kicseréljük a terméket. Ezt azonban csak akkor tudjuk megtenni, ha a tévesen szállított termék sértetlen!
Külön felhívjuk a figyelmet arra, hogy a vevő a tévesen szállított termék esetén is felel az átvett termékben bekövetkezett károkért, vagyis az értékcsökkenésért. Amennyiben a visszaküldött vagy visszahozatott termék felbontott, használt állapotban érkezik és/vagy a termékből hiányzik, akkor Önt csak részleges visszatérítés illeti meg. A visszatérítés mértékét minden ilyen esetben az adott termék eredeti értékétől, a visszaküldéskori állapotától és mennyiségétől függően egyedileg állapítjuk meg.
MEGGONDOLTAM MAGAM! MIT TEGYEK?
A legfontosabb dolog, hogy NE bontsa ki a terméket! Ne vegye le a celofánt a dobozról, ha van rajta. Ne próbálja kinyitni a dobozt, mert könnyen megsérülhet! Ne használja a terméket, vagyis ne fújjon ki belőle, ne nyúljon bele, stb.) Egészségvédelmi és higiéniai okokból, csak a felbontatlan termékeket áll módunkban visszavásárolni!
Külön felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a terméket felbontotta, eltávolította a celofánt, vagy zárólapkát, vagy zárómatricát, megsérült a doboz, illetve a termékből hiányzik akkor Önt az elállás joga NEM illeti meg!
Elállási szándékát jelezze a Vevőszolgálatnak e-mailben! Tájékoztatni fogjuk arról, hogy hová küldheti vissza terméket és egyeztetést kezdeményezünk arra vonatkozóan, hogy az Ön által kifizetett összeget milyen módon térítjük vissza.