A felhasználó élmény javítása érdekében, oldalunkon ”Sütiket” helyeztünk el. Az oldal használatával ezek automatikusan elfogadásra kerülnek. Kattints az OK-ra a sáv bezárásához.

Szállítási és termék visszaküldési információk


Tudtad? 10.000 feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!


Az általad rendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja. A futárszolgálat a terméket az expediálástól, azaz attól az időponttól számítva, hogy tőlünk átvette, egy napon belül kézbesíti az Általad megadott címre.Sajnálatos módon nincs semmilyen ráhatásunk a GLS munkamódszerére, így bármennyire is szeretnénk, nem tudunk sem telefonon egyeztetést, sem pontos kiszállítás időpontot kérni, vagy garantálni a részükről.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a cég sofőrjei igyekszenek rugalmasan kezelni a - vásárlói megjegyzés rovatban megjelenő - kéréseket!
A regisztrációkor megadott telefonszámot feltüntetjük a csomagokon is, így amennyiben valamiért nem talál Téged, illetve semmilyen átvevőt a GLS munkatársa a megadott helyszínen, általában telefonon egyeztet Veled egy megfelelő helyszínt és időpontot a csomagátadásra.

A rendelések kiszállítási ideje 1-2 munkanap.

Ha kíváncsi vagy rá, merre tart csomagod, munkatársunk örömmel áll a rendelkezésedre, és megadja a követési számot, melynek segítségével a GLS online rendszerében itt nyomon tudod követni, hogy éppen hol tartanak kedvenc illataid.

A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Általad megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Ezért ha teheted, olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető vagy. Az adatainál a telefonszámot is add meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Veled a kapcsolatot.

A csomagszállítás költsége a következőképpen alakul:
Házhozszállítás esetén: 990Ft.
Csomagpontra történő szállítás estén: 790Ft (Az árak már tartalmazzák az Áfát!)

10.000 Ft-ot meghaladó összeg felett, mindkét szállítási forma ingyenes!

A csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz csomagod felől a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: www.gls-hungary.com.


Amennyiben a futár nem talál meg kiszállításkor a csomaggal, akkor a megrendelt termékeid a GLS depójába kerülnek, és a postaládádba értesítést tesznek, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek a következő kézbesítés Neked is megfelelő időpontját. Ha az utánvétes fizetési módot választottad, akkor a termék árát a futárnak fizeted.


Soha ne mulaszd el a kézbesített csomagot a futár jelenlétében alaposan ellenőrizni. Ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz a csomagon, ne vedd át, és azonnal tégy panaszt a futárnál. Ha a futár távozása után veszed észre a sérülést, a GLS reklamációt már nem fogad el. A szállítás közben történt sérülésért a későbbiekben a Parfum Club sem tud felelősséget vállalni.



Ha mégis meggondolnád magad...


Tudnod kell, hogy minden vevőnek a vásárlástól számított 14 naptári napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe.


  • 1. Kérjük, hogy elállásra vonatkozó igényedet minden esetben jelezd felénk e-mailben vagy telefonon.

  • 2. Az elállási jog minden olyan termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a PARFUM LINE Kft-hez.

  • 3. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése, e) pontja alapján (…) Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. ( a kozmetikumok és parfümök szintén ebbe a kategóriába tartoznak )

  • 4. Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.

  • 5. Az áru ellenértékének visszautalása legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül történik, az Általad megadott bankszámlaszámra.
    A visszatérítés nem vonatkozik a csomag visszajuttatásának költségére, ez minden esetben a vevőt terheli.

  • 6. Abban az esetben, ha a termék használatát megkezdted, a PARFUM LINE Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.

  • 7. Amennyiben megrendelésedet a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondod és interneten keresztül fizettél bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza bankszámládra az  áru ellenértékét.

  • 8. Csere terméknél nem igényelhető a kedvezményes szállítási mód! Tehát ha a termék értéke meghaladja a 10.000 Ft összeget, akkor is  felszámolásra kerülnek a cserével kapcsolatos szállítási költségek.

  • 9. Kérjük, hogy csomagot soha ne adj fel utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni.


Amennyiben valamilyen kérdésed merülne fel, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.