Szállítási és termék visszaküldési információk
28.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes!
Az általad rendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja. A futárszolgálat a terméket az expediálástól, azaz attól az időponttól számítva, hogy tőlünk átvette, egy munkanapon belül kézbesíti az Általad megadott címre.
Sajnálatos módon nincs semmilyen ráhatásunk a GLS munkamódszerére, így bármennyire is szeretnénk, nem tudunk sem telefonon egyeztetést, sem pontos kiszállítás időpontot kérni, vagy garantálni a részükről.
A tapasztalat azt mutatja, hogy a cég sofőrjei igyekszenek rugalmasan kezelni a - vásárlói megjegyzés rovatban megjelenő - kéréseket!
A regisztrációkor megadott telefonszámot feltüntetjük a csomagokon is, így amennyiben valamiért nem talál Téged, illetve semmilyen átvevőt a GLS munkatársa a megadott helyszínen, általában telefonon egyeztet Veled egy megfelelő helyszínt és időpontot a csomagátadásra.
A másnapi kiszállítást a 10:00 óráig leadott rendelésekre tudjuk biztosítani. Ha kíváncsi vagy rá, merre tart csomagod, munkatársunk örömmel áll a rendelkezésedre, és megadja a követési számot, melynek segítségével a GLS online rendszerében itt nyomon tudod követni, hogy éppen hol tartanak kedvenc illataid.
A csomagszállítás költsége a következőképpen alakul:
- Házhozszállítással, bankkártyás fizetés esetén: 1090 Ft csomagszállítási díj kerül felszámításra
- Házhozszállítással, utánvételes fizetés esetén: 1090 Ft. csomagszállítási díj, továbbá + 360 Ft utánvét kezelési díj kerül felszámításra
(A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre is, az utánvét kezelési díj azonban ebben az esetben is felszámításra kerül!)
- Csomagpontra történő szállítással bankkártyás fizetés esetén: 1090 Ft csomagszállítási díj kerül felszámításra
- Csomagpontra történő szállítással utánvételes fizetés esetén: 1090 Ft. csomagszállítási, továbbá + 360 Ft utánvét kezelési díj kerül felszámításra
28.000 Ft-ot meghaladó összeg felett, mindkét szállítási forma ingyenes, csak az utánvét kezelési díj kerül felszámításra, amennyiben ez a szállítási forma került kiválasztásra.
A csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz csomagod felől a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: www.gls-hungary.com.
Amennyiben a futár nem talál meg kiszállításkor a csomaggal, akkor a megrendelt termékeid a GLS depójába kerülnek, és a postaládádba értesítést tesznek, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek a következő kézbesítés Neked is megfelelő időpontját. Ha az utánvétes fizetési módot választottad, akkor a termék árát a futárnak fizeted.
Soha ne mulaszd el a kézbesített csomagot a futár jelenlétében alaposan ellenőrizni!
Ha bármilyen sérülést észlelsz a csomagoláson, akkor ne vedd át a küldeményt, hanem készíttess jegyzőkönyvet a futárral és haladéktalanul jelezd nekünk ez telefonon vagy e-mailben! Amennyiben sérült csomagot veszel át, akkor arra vonatkozóan reklamációt nem tudjuk elfogadni!
Ha mégis meggondolnád magad...
Tudnod kell, hogy minden vevőnek a vásárlástól számított 30 naptári napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe.
1. Kérjük, hogy elállásra vonatkozó igényedet minden esetben jelezd írásban (e-mailben) jelezd felénk!
2. Az elállási jog minden olyan termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen és hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a PARFUM CLUB Kft-hez. Ebben az esetben nem csak a törvény által meghatározott 14 napon belül tudod visszaküldeni a terméket, hanem akár 30 napon belül is meggondolhatod magad! De ....
3. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése, e)
pontja alapján (…) Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan
zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
( a kozmetikumok és parfümök szintén ebbe a kategóriába tartoznak )
4. Az elállási jog nem vonatkozik
- a futártól történő átvétel után megsérült termékekre
- a kibontott, használt termékekre (lásd 3. pont!)
5. Az áru ellenértékének visszautalása vagy bankkártyás fizetés esetén a visszatérítés kezdeményezése legkésőbb az áru visszaérkezését érkezését követő 14 munkanapon belül történik, az általad megadott bankszámla számra. A visszatérítés nem vonatkozik a csomag visszaküldésének költségére, ez minden esetben a vevőt terheli.
6. Kérjük, hogy csomagot soha ne adj fel nekünk utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni.
Amennyiben valamilyen kérdésed merülne fel, kérjük, jelezd
ügyfélszolgálatunknak. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.